Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Nowe punkty komunikacji

© AMS

Firma AMS rozszerzyła ofertę Digital Indoor o 12 galerii handlowych należących do Atrium Poland Real Estate, w tym galerie w Białymstoku, Bydgoszczy, Toruniu, Wrocławiu, Płocku, Pile, Bytomiu i Szczecinie, a także w Warszawie. Tym samym firma będzie wyłącznym operatorem cyfrowych nośników indoorowych zarządzanych przez firmę iPoster w sieci Atrium Poland Real Estate - właściciela i zarządcy centrów handlowych w Polsce. Współpraca obejmie 360 wystandaryzowanych nośników w formacie 65”. „Podpisanie umów o współpracy z galeriami należącymi do Grupy Atrium Poland Real Estate to bez wątpienia potwierdzenie dynamicznego rozwoju iPoster na rynku Digital Signage.  Nasza oferta, z której korzysta AMS, powiększa się o kluczowe obiekty, a ich pozycja w regionach jest od lat ugruntowana i stale rośnie” - podkreśla Tomasz Glegolski, dyrektor ds. rozwoju sieci iPoster.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama