Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Projekcja z myślą o przyrodzie

© Epson

 

Firma Epson została partnerem KATO Urban Corner, inicjatywy będącej częścią Światowego Forum Miejskiego 2022. Projektory 3LCD firmy wspierają warsztaty, wykłady i projekcje filmowe w unikalnej przestrzeni edukacyjno-wystawowej. Światowe Forum Miejskie to organizowana co dwa lata konferencja poświęcona tworzeniu i realizacji polityk miejskich. Celem wydarzenia jest promowanie zrównoważonego funkcjonowania człowieka i środowiska naturalnego w czasach powstawania i rozrastania się wielomilionowych metropolii i stałego trendu migracji ze wsi do miast. KATO Urban Corner to miejsce spotkań i przestrzeń do realizacji warsztatów, otwarte dla mieszkańców i gości Katowic do końca września. Na miejscu można zobaczyć interaktywną wystawę o Celach Zrównoważonego Rozwoju, zagrać w gry online oraz wziąć udział w licznych wydarzeniach. W ramach ekspozycji, goście zapoznają się z 17 Celami Zrównoważonego Rozwoju na przykładzie ich funkcjonowania w przestrzeni Katowic. Partnerem przedsięwzięcia została firma Epson - udostępniając na użytek imprezy swoje projektory. W sali głównej pracuje laserowy model instalacyjny Epson EB-L400U, dzięki technologii 3LCD zapewniając widoczność filmów i prezentacji, także w ciągu dnia. Z kolei jako wsparcie zajęć w sali warsztatowej sprawdza się interaktywny projektor ultrakrótkiego rzutu - EB-536Wi. Pozwala on na pracę indywidualną czy grupową bezpośrednio na wyświetlanym obrazie, z możliwością zachowania lub wydruku jej efektów. 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama