Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Nowy wymiar reklamy. Kampania „0.0 Przeciwwskazań”

© Screen Network

Reklama bezalkoholowego piwa Tyskie zyskała nowy wymiar dzięki trójwymiarowej animacji wyświetlanej w samym centrum Warszawy. Kompania Piwowarska postawiła na anamorficzną animację 3D na ekranach LED, która tworzy kontekstowa kampania zasięgowa.

Kompania Piwowarska, właściciel marki Tyskie, chciała pokazać swoim pełnoletnim konsumentom, jak wiele jest okazji, do których pasują piwa bezalkoholowe. W kampanii pod hasłem „0.0 Przeciwwskazań” wykorzystano ekrany Digital Out of Home, aby zwrócić uwagę konsumentów na liczne okazje, do których pasuje piwo bezalkoholowe.

Kontekst miejsca
Spoty zostały kontekstowo dopasowane do lokalizacji ekranów, naturalnie nawiązując do sytuacji odbiorców w pobliżu nośnika. Na przykład, na ekranach w pobliżu biurowców i dróg wylotowych, przekaz skupiał się na podróży z pracy do domu. Natomiast na ekranach przy centrach handlowych, reklama stawiała pytanie „Po udanych zakupach?”. Odpowiedź mogła być tylko jedna – „0.0 Przeciwwskazań”.

Butelka jak prawdziwa
Wyjątkowa odsłona reklamy pojawiła się na jedynym w Polsce wyświetlaczu wykorzystującym animacje anamorficzne. Narożny wyświetlacz LED 3D zlokalizowany jest przy hotelu Marriott w Warszawie. Wykorzystując zaawansowaną technologię reklama bezalkoholowego piwa Tyskie staje się prawdziwym widowiskiem dla przechodniów w okolicy ekranu. Butelka, lewitując między ekranami, niemal wychyla się z nośnika wprost w kierunku widza. Sprawia wrażenie, że wysuwa się poza jego krawędzie. Butelce towarzyszy hasło „Czy się stoi, czy się jedzie? 0.0 przeciwwskazań”, które nawiązuje do tworzących się w centrum miasta ulicznych korków.
Za realizację kampanii odpowiada Polsat Media i Screen Network. Za kreację odpowiada agencja PZL, za obsługę mediową – Zenith Media. Trójwymiarową animację przygotowało studio Televisor.
 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama