Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Dług wobec pszczół

© Beesafe

W Warszawie pojawił się nowy mural. Znajdujący się na nim licznik co sekundę aktualizuje, ile pieniędzy jesteśmy w tym roku winni pszczołom za ich ciężką pracę. Dzieło to jest elementem szerszej kampanii firmy ubezpieczeniowej Beesafe, która w ten nietypowy sposób rozpoczęła kampanię edukacyjną pod hasłem „Świat bez pszczół to szkoda całkowita”. Do stworzenia muralu wykorzystano farbę fotokatalityczną o właściwościach antysmogowych. Dzięki temu zanieczyszczenia i toksyny, w tym np. składniki spalin samochodowych, które stykają się z pomalowaną nią powierzchnią, są przez nią wychwytywane i rozkładane na produkty neutralne dla środowiska. W ramach kampanii Beesafe wraz z organizacjami działającymi na rzecz pszczół i bioróżnorodności, w tym Klubem Gaja, Bractwem Bartnym i fundacjami Łąka oraz Kochajmy Pszczoły, będzie m.in. organizować zajęcia edukacyjne dla przedszkolaków oraz warsztaty z tworzenia „moteli” dla tych owadów i łąk, które zapewnią im pożywienie, wspierać powstawanie muzeum bartnictwa, a także tworzyć filmiki z ekspertami, którzy obalą mity dot. pszczół.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama