Kampania NaTuryści. Bliżej natury

AlohaCamp, platforma rezerwacji noclegów w otoczeniu natury stworzyła nową społeczność, NaTurystów. Są to osoby, które chcą żyć bliżej przyrody i dbać o jej ochronę. Jak podkreśla marka, według neuronauki środowiskowej kontakt z przyrodą jest niezbędnym elementem życia każdego człowieka.
 

© AlohaCamp

Z badania „Restorativeness in Natural and Urbam Environemnts” wynika, że patrzenie w las przez zaledwie 40 sekund może zmniejszyć liczbę popełnianych przez człowieka błędów w zdaniach. Podobnych efektów nie da się jednak uzyskać po patrzeniu przez analogiczny czas na betonową przestrzeń. Dr David Strayer, neurobiolog poznawczy, kierujący Laboratorium Poznania Stosowanego na Uniwersytecie Utah, uważa, że przebywanie w naturze, trwające co najmniej trzy dni, przynosi dodatkowe korzyści ludzkiemu umysłowi. Marka AlohaCamp zaznacza, że NaTuryści to nie nudyści. Są to osoby, które „rozbierają się” z cywilizacji, czyli z nadmiaru bodźców, stresu i sztuczności, aby móc zanurzyć się w naturze i odnaleźć w niej równowagę.
Ruch NaTurystów rozpoczęła kampania outdoorowa w centrum Warszawy, gdzie na billboardach i citylightach pojawiły się kreacje stworzone przez markę.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama