Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

Oko na reklamę

Data publikacji: maj 2014

W połowie maja w Poznaniu odbyła się pierwsza edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii  Reklamowej – Reklama360. Wydarzenie, organizowane przez Międzynarodowe Targi Poznańskie, Mediarun i Omni3D, przyciągnęło wystawców z branży reklamy i poligrafii oraz gości zainteresowanych najnowszymi rozwiązaniami w tym sektorze. Czasopisma PRINT & PUBLISHING oraz VISUAL COMMUNICATION znalazły się w gronie patronów medialnych tego branżowego spotkania. Kolejna edycja targów Reklama 360 ma się odbyć w dniach 21-24 kwietnia 2015 roku. 


Firma Adsystem została jednym z laureatów nagrody Acanthus Aureus – wyróżnienia przyznawanego przez MTP firmom, które najlepiej rozumieją i realizują strategie marketingowe.

Firma Atrium Centrum Ploterowe prezentowała w Poznaniu najciekawsze rozwiązania ze swojego portfolio.

Na stoisku wydawnictwa EUROPEAN MEDIA GROUP można było zobaczyć w działaniu i osobiście przetestować niezwykły stół multimedialny Tablo firmy Raster Vision.

Beata Jaroszewska, dyrektor operacyjna Fotolia Polska, osobiście zachęcała gości targów Reklama360 do zapoznania się z ofertą kreatywnych zdjęć.

W strefie pod nazwą Kreatywna Arena odbywały się prezentacje i pokazy prowadzone przez praktyków w dziedzinie marketingu, reklamy i nowoczesnych technologii.

Miejskie Zakłady Autobusowe postanowiły pokazać potencjał reklamy tranzytowej na pojazdach komunikacji miejskiej.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama