Kalendarium

08-12.05.2017 · FESPA, Hamburg

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe, Bruksela

10-12.10.2017 · Digital Content Expo, Berlin

18-20.10.2017 · Viscom, Düsseldorf

14-16.11.2017 · InPrint, Monachium

Oko na reklamę

Data publikacji: maj 2014

W połowie maja w Poznaniu odbyła się pierwsza edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii  Reklamowej – Reklama360. Wydarzenie, organizowane przez Międzynarodowe Targi Poznańskie, Mediarun i Omni3D, przyciągnęło wystawców z branży reklamy i poligrafii oraz gości zainteresowanych najnowszymi rozwiązaniami w tym sektorze. Czasopisma PRINT & PUBLISHING oraz VISUAL COMMUNICATION znalazły się w gronie patronów medialnych tego branżowego spotkania. Kolejna edycja targów Reklama 360 ma się odbyć w dniach 21-24 kwietnia 2015 roku. 


Firma Adsystem została jednym z laureatów nagrody Acanthus Aureus – wyróżnienia przyznawanego przez MTP firmom, które najlepiej rozumieją i realizują strategie marketingowe.

Firma Atrium Centrum Ploterowe prezentowała w Poznaniu najciekawsze rozwiązania ze swojego portfolio.

Na stoisku wydawnictwa EUROPEAN MEDIA GROUP można było zobaczyć w działaniu i osobiście przetestować niezwykły stół multimedialny Tablo firmy Raster Vision.

Beata Jaroszewska, dyrektor operacyjna Fotolia Polska, osobiście zachęcała gości targów Reklama360 do zapoznania się z ofertą kreatywnych zdjęć.

W strefie pod nazwą Kreatywna Arena odbywały się prezentacje i pokazy prowadzone przez praktyków w dziedzinie marketingu, reklamy i nowoczesnych technologii.

Miejskie Zakłady Autobusowe postanowiły pokazać potencjał reklamy tranzytowej na pojazdach komunikacji miejskiej.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

2017: kolejne nowe otwarcie

Kończymy stary rok i dynamicznie wchodzimy w nowy! Mamy nadzieję – Drodzy Czytelnicy – że VISUAL COMMUNICATION towarzyszył Wam w roku ubiegłym i będzie Wam towarzyszył w roku 2017. Nieustająco nie tylko pozostajemy na tropach najnowszych rozwiązań technologicznych, lecz również analizujemy tajniki komunikacji wizualnej w sferze języka reklamy...

Reklama