Lubię tak jak Ty. Radio ZET i Sylwia Grzeszczak

© Radio ZET

Sylwia Grzeszczak została twarzą nowej odsłony kampanii wizerunkowej Radia ZET. Uwielbiana przez polskich słuchaczy piosenkarka pojawia się w nowych materiałach reklamowych z głównym hasłem kampanii brzmiącym "Lubię tak jak Ty, słuchać Radia ZET".

Jedna z najpopularniejszych polskich gwiazd muzyki jest główną twarzą kampanii rozpoczynającej promocję stacji radiowej w roku 2024. „Chcemy jeszcze mocniej podkreślić muzyczny charakter stacji. Idealnie do tego pasowała energetyczna piosenka "Bang, bang", która stała się jednym z największych przebojów minionego roku w Polsce. W nowej reklamie wspólnie z Sylwią zapraszamy słuchaczy do świata Radia ZET, w którym cały czas "się dzieje" - nasi prowadzący serwują moc pozytywnych treści, niebanalne poczucie humoru, różnorodność, a wszystko w rytm najlepszej muzyki. Z nami nie ma nudy od rana do nocy!” skomentowała Katarzyna Piecuch, dyrektor marketingu Grupy Eurozet.

Nowa kampania Radia ZET wystartowała 5 stycznia i obejmie telewizję, sieci kin, internet oraz nośniki reklamy zewnętrznej.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama