Odpowiedzialne zakupy

 

By zapobiegać rozprzestrzenianiu się koronawirusa, potrzebne jest podjęcie kroków o znacznie szerszym zasięgu. Formą dotarcia do ludzi na większą skalę są kampanie, które za pomocą Internetu i różnych środków masowego przekazu, jednoczą ludzi we wspólnym działaniu. Bezprecedensowa kampania „Zostań w domu” za sprawą ogromnego rozgłosu nie tylko przekonuje, by ograniczyć wychodzenie z domu do minimum, ale jest również pretekstem innych firm i organizacji do stworzenia własnej kampanii. Tym niemniej, jedna z największych sieci convenience Żabka, sprytnie wykorzystała fakt wprowadzenia stanu epidemiologicznego, tworząc spot promujący własną firmę dwa dni po jego ogłoszeniu. W swojej kampanii wdrożyła pakiet działań, zapewniających bezpieczeństwo pracownikom sklepów będących na pierwszej linii frontu. Strategiczne działanie marki pozwoliło zbudować w głowach odbiorców nowy obraz sklepu w czasach epidemii, podkreślając specjalnie stworzone dla klientów środowisko. Do przekazu swojej wiadomości firma używa nowoczesnych kanałów komunikacji, takich jak youtube, by dotrzeć do jak największej liczby odbiorców. Porady dotyczące bezpiecznych zakupów Żabka zamieściła również w swojej aplikacji, która ma obecnie ponad 2,8 mln użytkowników. Dodatkowo, franczyzowa sieć sklepów przeznaczyła 2 miliony złotych dla wsparcia placówek medycznych w kierunku wykonywania testów diagnostycznych na SARS-CoV-2.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama