Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-14.01.2021 · Viscom, Düsseldorf

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

Odpowiedzialne zakupy

By zapobiegać rozprzestrzenianiu się koronawirusa, potrzebne jest podjęcie kroków o znacznie szerszym zasięgu. Formą dotarcia do ludzi na większą skalę są kampanie, które za pomocą Internetu i różnych środków masowego przekazu, jednoczą ludzi we wspólnym działaniu. Bezprecedensowa kampania „Zostań w domu” za sprawą ogromnego rozgłosu nie tylko przekonuje, by ograniczyć wychodzenie z domu do minimum, ale jest również pretekstem innych firm i organizacji do stworzenia własnej kampanii. Tym niemniej, jedna z największych sieci convenience Żabka, sprytnie wykorzystała fakt wprowadzenia stanu epidemiologicznego, tworząc spot promujący własną firmę dwa dni po jego ogłoszeniu. W swojej kampanii wdrożyła pakiet działań, zapewniających bezpieczeństwo pracownikom sklepów będących na pierwszej linii frontu. Strategiczne działanie marki pozwoliło zbudować w głowach odbiorców nowy obraz sklepu w czasach epidemii, podkreślając specjalnie stworzone dla klientów środowisko. Do przekazu swojej wiadomości firma używa nowoczesnych kanałów komunikacji, takich jak youtube, by dotrzeć do jak największej liczby odbiorców. Porady dotyczące bezpiecznych zakupów Żabka zamieściła również w swojej aplikacji, która ma obecnie ponad 2,8 mln użytkowników. Dodatkowo, franczyzowa sieć sklepów przeznaczyła 2 miliony złotych dla wsparcia placówek medycznych w kierunku wykonywania testów diagnostycznych na SARS-CoV-2.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama