Godzina dla Ziemi

© AMS

Firma AMS juz kolejny rok bierze udział w akcji „Godzina dla Ziemi WWF”. Celem przedsięwzięcia jest przekonać odbiorców do refleksji nad zmianami klimatu. W ramach akcji firma będzie przez cały dzień co godzinę emitować ekologiczny mini-serial na Digital Citylightach w całym kraju. Złożą się na niego treści merytoryczne - praktyczne wskazówki, które pokażą, jak każdy z nas może zadbać o planetę. Partnerem merytorycznym akcji jest WWF. Zwieńczeniem działań będzie przygaszenie przez AMS oświetlenia na digitalowych nośnikach o godz. 20.30. Akcja „Godzina dla Ziemi WWF” ma zmotywować ludzi do podjęcia działań na rzecz ratowania planety. Od 2007 roku jej organizator, World Wide Fund for Nature (WWF) nakłania do symbolicznego wyłączenia na jedną godzinę o 20.30 świateł w domach i biurach.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama