Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Hasło: limonada

© Corona

Wraz z wprowadzeniem na rynek nowego, prawdziwie meksykańskiego smaku piwa Corona - Hard Seltzer Limonada, producent postanowił sprawdzić umiejętności językowe swoich potencjalnych konsumentów, umieszczając na Las Vegas Strip automat z napojami mówiący po hiszpańsku. Aby otrzymać darmową butelkę piwa, musieli oni złożyć zamówienie w języku hiszpańskim, które brzmiało „Dame una Corona Hard Seltzer Limonada, por favor”. Każde prawidłowo wypowiadane zdanie było nagrodzone butelką napoju. Z kolei Ci, którym się nie udało, otrzymali darmową subskrypcję usługi premium na popularnej platformie do nauki języków Duolingo, gdzie mogli nauczyć się hiszpańskiego i przy następnej wizycie zamówić napój z sukcesem. Zmagania przechodniów z językiem hiszpańskim można oglądać na krótkim filmiku promocyjnym tutaj.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama