Kolorowy głos artystów. Czy wybory mają sens?

W związku z październikowymi wyborami na ulicach Warszawy i Torunia pojawiły się barwne plakaty Galerii Rusz, dotyczące podejmowania wyborów. Treści przekazane za pomocą plakatów poruszają między innymi kwestię wolnej woli i kierowania własnym życiem. Według statystyk ok. 50 procent polskiego społeczeństwa uważa, że wzięcie udziału w wyborach nie przynosi realnego skutku.

Projekt został zrealizowany przez pracujących w duecie artystów, Joannę Górską oraz Rafała Górskiego, laureatów licznych stypendiów i nagród, m.in. stypendium Ministra Kultury. Tworzą oni artystyczne billbordy i sztukę w przestrzeni miejskiej. Swoje dzieła wystawiają za pomocą różnego rodzaju nośników reklamy outdoorowej, w tym na przystankach, w autobusach i tramwajach czy za pomocą ekranów led.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal