Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Nowa kampania Łowicz. Chwytaj dżem

W swojej najnowszej kampanii Łowicz opiera się na ukazaniu zmiany nudnych, codziennych potraw w apetyczne dania. W ramach przedsięwzięcia nagrano cover piosenki „Sunny” Bobbiego Hebba „Chwytaj Dżem!”. Do tego stworzono reklamy outdoorowe, a także 15- i 30-sekundowe spoty telewizyjne, filmy oraz animacje do wykorzystania na portalach społecznościowych. Na reklamach outdoorowych przedstawiono między innymi gofry w połączniu z dżemem z agrestu i kiwi. Po lewej stronie reklamy widać sam produkt np. gofry lub chleb bez dodatków a pod nimi pytanie np. ,,nudne gofry?” „nudny chleb?”. Pośrodku bilbordu jest słoik dżemu, natomiast po prawej stronie hasło „Chwytaj dżem!” i produkt z dżemem. Bilbordy są proste graficznie oraz zrównoważone kolorystycznie. Za kreację odpowiada agencja DDB, za produkcję Maspex, za planowanie i zakup mediów Starcom. Reżyserem spotów jest Jakub Michalczuk.
Dodatkowo, we współpracy z influencerami, Łowicz przygotował materiały reklamowe dostosowane do młodszych odbiorców, koncentrując się na różnorodności smakowej swoich produktów.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama