Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Kontynuacja kampanii „Jak one to znoszą?”

© Stowarzyszenie Otwarte Klatki

Stowarzyszenie Otwarte Klatki przy okazji Wielkanocy kontynuuje kampanię „Jak one to znoszą”, pokazującą realia chowu klatkowego kur niosek. W Wielki Tydzień na dworcach w Krakowie i Warszawie rozpoczęto wyświetlanie spotu przedstawiającego warunki życia kur składających jaja „trójki”. Krótki film przedstawiał warunki hodowli klatkowej kur niosek i zachęcał do rezygnacji z kupowania jajek „trójek”. Inicjatywa ma na celu wzbudzenie refleksji nad rodzajem jajek, na których zakupów decydują się Polacy. „W Polsce wciąż ponad 70% kur utrzymywanych jest w chowie klatkowym, który nie zapewnia tym zwierzętom odpowiednich warunków do życia. Jaja >>trójki<< wiążą się z ogromnym cierpieniem kur stłoczonych w ciasnych klatkach, w których nie mogą nawet rozprostować skrzydeł. Wielkanoc to radosne święto i celebracja życia - szczególnie w tym okresie zadbajmy o to, by produkty, które znajdą się na naszych stołach nie były okupione cierpieniem zwierząt” - podkreśla Julia Pająk, Specjalistka ds. kampanii biznesowych w Stowarzyszeniu Otwarte Klatki. Największe sieci sklepów w Polsce, w tym Biedronka, Netto, Makro i Kaufland, zakończyły sprzedaż świeżych jaj klatkowych, oferując już jedynie jaja ekologiczne, wolnowybiegowe i ściółkowe. Deklarację o niekupowaniu jaj „trójek” można podpisać na stronie: www.otwarteklatki.pl/petycje/jakonetoznosza.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama