Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Coca-cola wspiera gastronomię

Po złagodzeniu rządowych restrykcji gospodarka cały czas stara się wrócić na dawne tory. Ucierpiała przede wszystkim branża gastronomiczna, która z powodu ograniczeń odniosła potężne straty. Dlatego też producent kultowego napoju, marka Coca-Cola, postanowiła wesprzeć najbardziej potrzebujące restauracje, organizując akcję „Coca-Cola od nas”. W ramach tej kampanii, 1000000 darmowych napojów trafi do gości niemal 2000 lokali gastronomicznych. W ten sposób producent chce zachęcić do odwiedzania ulubionych lokali i korzystania z usług lokalnych restauracji.

- Sektor HoReCa to jedna z branż, którą wybuch pandemii dotknął najbardziej. Nasi partnerzy włożyli wiele wysiłku w to, aby ponownie móc przyjmować gości. Mamy nadzieję, że ta akcja pomoże im sprawić, aby lokale znowu tętniły życiem – mówi Kaija Kevvai, Senior Brand Manager marki Coca-Cola w Polsce.

Na stronie internetowej Coca-Coli można otrzymać kupon na darmowy napój i odebrać go w jednej z restauracji. Tam też znajduje się także lista lokali biorących udział w akcji. Akcja potrwa trzy tygodnie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama