Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Coca-cola wspiera gastronomię

Po złagodzeniu rządowych restrykcji gospodarka cały czas stara się wrócić na dawne tory. Ucierpiała przede wszystkim branża gastronomiczna, która z powodu ograniczeń odniosła potężne straty. Dlatego też producent kultowego napoju, marka Coca-Cola, postanowiła wesprzeć najbardziej potrzebujące restauracje, organizując akcję „Coca-Cola od nas”. W ramach tej kampanii, 1000000 darmowych napojów trafi do gości niemal 2000 lokali gastronomicznych. W ten sposób producent chce zachęcić do odwiedzania ulubionych lokali i korzystania z usług lokalnych restauracji.

- Sektor HoReCa to jedna z branż, którą wybuch pandemii dotknął najbardziej. Nasi partnerzy włożyli wiele wysiłku w to, aby ponownie móc przyjmować gości. Mamy nadzieję, że ta akcja pomoże im sprawić, aby lokale znowu tętniły życiem – mówi Kaija Kevvai, Senior Brand Manager marki Coca-Cola w Polsce.

Na stronie internetowej Coca-Coli można otrzymać kupon na darmowy napój i odebrać go w jednej z restauracji. Tam też znajduje się także lista lokali biorących udział w akcji. Akcja potrwa trzy tygodnie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama