Solidni w Biznesie

Podejmując współpracę z nowym kontrahentem, niekiedy trudno jest ocenić, czy nasza praca zostanie doceniona i odpowiednio wynagrodzona. Szczególnie w branży produktów promocyjnych zdarzają się sytuacje, kiedy po wykonaniu usługi kontakt ze zleceniodawcą zostaje urwany bez wykonania zobowiązań natury finansowej. Do walki z niesprawiedliwością w świecie reklamy został powołany program Industry Does Not Recommend, którego zadaniem jest promowanie firm wiarygodnych finansowo na rynku europejskim. Program działa na polskim rynku już 10 lat, i do tej pory odzyskano dzięki niemu ponad 4,5 miliona złotych. Pozwala na udostępnianie partnerom programu danych o firmach nierzetelnych i rozwiązywać spory finansowe pomiędzy firmami z branży reklamowej. Dzięki aktualnemu wykazowi firm Industry Does Not Recommend na stronie internetowej, możliwe jest stworzenie sieci firm godnych zaufania i zweryfikowanie ich wiarygodności. Nierzetelnych kontrahentów można łatwo zgłosić poprzez stronę internetową lub e-mail. Po otrzymaniu powiadomienia o zgłoszeniu, kontrahenci mają 3 dni by móc się do niego odnieść i rozwiązać sprawy polubownie.

Organizatorem tego przedsięwzięcia jest program Solidni w Biznesie, który wyróżnia uczciwe i odpowiedzialne firmy rynku reklamowego odpowiednim certyfikatem, który umacnia wizerunek firmy i pozwala nawiązać trwałe relacje biznesowe.

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama