Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Solidni w Biznesie

Podejmując współpracę z nowym kontrahentem, niekiedy trudno jest ocenić, czy nasza praca zostanie doceniona i odpowiednio wynagrodzona. Szczególnie w branży produktów promocyjnych zdarzają się sytuacje, kiedy po wykonaniu usługi kontakt ze zleceniodawcą zostaje urwany bez wykonania zobowiązań natury finansowej. Do walki z niesprawiedliwością w świecie reklamy został powołany program Industry Does Not Recommend, którego zadaniem jest promowanie firm wiarygodnych finansowo na rynku europejskim. Program działa na polskim rynku już 10 lat, i do tej pory odzyskano dzięki niemu ponad 4,5 miliona złotych. Pozwala na udostępnianie partnerom programu danych o firmach nierzetelnych i rozwiązywać spory finansowe pomiędzy firmami z branży reklamowej. Dzięki aktualnemu wykazowi firm Industry Does Not Recommend na stronie internetowej, możliwe jest stworzenie sieci firm godnych zaufania i zweryfikowanie ich wiarygodności. Nierzetelnych kontrahentów można łatwo zgłosić poprzez stronę internetową lub e-mail. Po otrzymaniu powiadomienia o zgłoszeniu, kontrahenci mają 3 dni by móc się do niego odnieść i rozwiązać sprawy polubownie.

Organizatorem tego przedsięwzięcia jest program Solidni w Biznesie, który wyróżnia uczciwe i odpowiedzialne firmy rynku reklamowego odpowiednim certyfikatem, który umacnia wizerunek firmy i pozwala nawiązać trwałe relacje biznesowe.

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama