Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Wielkoformatowe Spotify

W dużych miastach Polski można obserwować ciekawą, wielkoformatową kampanię Spotify skierowaną do studentów. Na billboardach i bannerach, które pojawiły się w Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu serwis streamingowy połączono z ilustracjami znanej wśród młodych ludzi artystki - Beaty Śliwińskiej o pseudonimie Barrakuz. Wielkoformatowe ilustracje prezentują ofertę platformy skierowaną do studentów – w cenie 99 groszy mogą oni uzyskać 3-miesięczny dostęp do Spotify Premium. Poza ciekawą koncepcją graficzną, uwagę zwraca także rozbicie tekstu. Pojawia się tam charakterystyczna przerwa. Projekt ten ma odnosić się to tego, czego użytkownicy wersji premium mogą się pozbyć, czyli przerw na bloki reklamowe. Z pewnością kreatywne połączenie muzyki ze sztuką wizualną wychodzi reklamie na dobre. Dzięki temu Spotify nie t tylko wyróżnia się na tle podobnych kreacji, ale także pokazuje, że mamy do czynienia z czymś jeszcze ciekawszym niż standardowy billboard. Za strategię, koncept kreatywny, realizację kampanii oraz współpracę z influencerami odpowiada agencja VMLY&R Poland. Kampanię w digitalu i OOH zaplanował dom mediowy Universal McCann.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama