Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

W świątecznym nastroju. Lokalna kampania Porsche Lifestyle

© Porsche Centrum Warszawa Okęcie

Okres świąteczno-noworoczny sprzyja reklamom w przestrzeni miejskiej, których celem jest nie tylko stworzenie świątecznej atmosfery, ale przede wszystkim utrwalenie wizerunku marki w najbardziej gorączkowym okresie zakupowym. W tym roku wyjątkową, świąteczną kampanię zaprezentował salon Porsche Centrum Warszawa Okęcie należący do grupy Porsche Inter Auto.

W okresie świątecznym salon Porsche Centrum Warszawa Okęcie zaprezentował lokalną kampanią ambientową kolekcji Porsche Lifestyle w ramach której w Browarach Warszawskich i Elektrowni Powiśle stanęły nietypowe ekspozycje: Porsche Taycan oraz 911 zapakowane w pudełka znane z kolekcji miniaturowych modeli marki. Oba samochody można oglądać przez szybę imitującą kolekcjonerskie opakowania miniaturowych modeli Porsche. W ramach kampanii powstał także materiał video, nawiązujący do dziecięcych marzeń na temat własnego samochodu. W ten sposób salon zdecydował się promować kolekcję lifestyle’ową.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama