Smok jak żywy. Kampania „Rodu Smoka”

© VML

W centrum Warszawy powstał imponujący mural, który jest częścią kampanii promującej premierę nowego sezonu serialu „Ród Smoka” na platformie Max. W ramach premiery filmu realizowana jest kampania digital i OOH, a jej główne hasło brzmi "Każdy musi wybrać". W ramach kampanii promującej drugi sezon serialu rozgrywającego się 200 lat przed czasami, w których osadzona jest Gra o Tron, w Warszawie przy ulicy Waryńskiego powstał efektowny mural przedstawiający główny wątek drugiego sezonu, jakim jest walka pomiędzy zielonymi i czarnymi frakcjami. Spomiędzy rozdartych flag obu zwaśnionych stron można zobaczyć świecące w ciemności oko smoka. VML odpowiada za przygotowanie materiałów do kampanii digital na bazie materiałów globalnych. Mural według projektu VML wykonało Good Looking Studio. Za zakup mediów odpowiada EssenceMediacom.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama