Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Ożywione arcydzieła

© Źródło: Screen Network, https://www.youtube.com/watch?v=AoSn9msqJCY

Agencja Screen Network uruchomiła na swojej ogólnopolskiej sieci ekranów Digital OOH kampanię „Poruszamy sztukę”, w ramach której emitowane są przyciągające uwagę arcydzieła malarstwa ożywione za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Projekt podzielony jest na tygodniowe fazy, w ramach których na ekranach wyświetlane będą obrazy pochodzące z różnych epok i nurtów (m.in. „Dama z gronostajem”, „Dziewczyna z Perłą”, „Autoportret Vincenta van Gogha”). Dzięki temu będzie można zobaczyć, jak naprawdę wyglądały postaci przedstawione na obrazach słynnych artystów.

Kampania realizowana jest na ponad 20 tysiącach ekranach Digital OOH firmy Screen Network, która dziennie dociera do 6,2 miliona Polaków. Ekrany biorące udział w kampanii zlokalizowane są centrach miast, przy najbardziej uczęszczanych drogach, dworcach kolejowych, lotniskach, a także w centrach handlowych. Realizację kampanii można obejrzeć tutaj.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama