Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Bezdotykowe menu

Firma SpeedPro wprowadziła na rynek bezdotykowe menu InfoLnkX, które pozwala gościom restauracji na składanie zamówienia przy użyciu własnych telefonów, czyniąc zamawianie posiłków bezpieczniejszym w dobie koronawirusa. Produkt można umieścić w punktach o zwiększonej interakcji z klientami, takiej jak stoiska wprowadzające czy stoliki. Wystarczy, że klienci zbliżą swój telefon do specjalnie zaprojektowanej tablicy lub naklejki z czytnikiem, a menu od razu pojawia się na ekranach telefonu.

„Wiedzieliśmy, że ta bezdotykowa technologia zmieni wrażenia klientów. Byliśmy w trakcie opracowywania jej już przed pandemią i przyspieszyliśmy jej uruchomienie, aby pomóc firmom w przy ponownym otwarciu i wysiłkach włożonych w poszukiwanie rozwiązań odpowiadającym zasadom dystansu społecznego” - powiedział Larry Oberly, CEO w SpeedPro.

Według firmy, bezdotykowe menu nie tylko sprzyja utrzymaniu dystansu społecznego między klientami i personelem, ale także obniży ogólne koszty restauracji poprzez zmniejszenie liczby wydruków menu. Klienci mogą być również kierowani do stron internetowych, plików wideo, plików audio i innych rodzajów komunikacji, co z kolei może pomóc w działaniach marketingowych i utrzymaniu kontaktu z klientami.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama