Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Kwietne łąki. Almette tworzy łąkomaty

© Almette

Marka Almette rozszerza w tym roku swoją działalność w ramach akcji wysiewania łąk i pasów kwietnych w całej Polsce. W ramach zeszłorocznych działań prowadzonych z Fundacją Łąka marka edukowała i inspirowała, a co najważniejsze przekazała nasiona do wysiania 72 800 m2 łąk kwietnych. W tym roku rozszerza swoją działalność w tym zakresie i wprowadza łąkomaty.

W bieżącym roku Almette w ramach działań na rzecz tworzenia łąk kwietnych chce zwiększyć ilość przekazanych do wysiania nasion, aby do roku 2024 umożliwić utworzenie 150 000 m2 łąk i pasów kwietnych. Wiosenne akcje wysiewu miały już miejsce w Kaźmierzu (pod Poznaniem), Łodzi, Warszawie i we Wrocławiu. Dodatkowo marka wprowadziła w tym roku nowość w postaci łąkomatów, dzięki którym każdy może pobrać wyselekcjonowaną mieszankę nasion i samodzielnie wysiać swoją łąkę.

Warszawskie łąkomaty
W Warszawie, razem z Zarządem Zieleni Miejskiej i Fundacją Łąka, marka Almette postawiła dwa Łąkomaty Almette, pełne nasion przeznaczonych do wysiewania kwietnych łąk. Zlokalizowane po obu stronach Wisły, w otoczeniu zieleni i miejsc wybeiranych na rodzinne spacery łąkomaty mają zachęcać do wysiewania łąk. Warszawskie Łąkomaty znajdują się przy Pawilonie edukacyjnym Kamień (Wybrzeże Puckie 1) i przy Fundacji Łąka (Jazdów 10/5).

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama