Just ask an Aussie!

© Mondelez

Czy kampanie billboardowe mogą nas czymś jeszcze zaskoczyć? Okazuje się, że tak! Firma Mondelez rozpoczęła kampanię promującą czekoladowy batonik Cadbury Caramilk pod hasłem „Just ask an Aussie”, w ramach której w Birmingham, Manchesterze i w Londynie pojawił się billboard, na którym zamontowano specjalną platformę dla mieszkającego w Wielkiej Brytanii Australijczyka. Siedząc na niej, opowiadał on zainteresowanym przechodniom o produkcie. Każda z mijających go osób mogła zadać mu pytanie o reklamowany batonik, który trzy lata temu przywędrował do Wielkiej Brytanii z Australii, gdzie jest jedną z najpopularniejszych słodkich przekąsek. Kampanię stworzyła agencja VCCP London we współpracy z firmą Carat.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty