Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Just ask an Aussie!

© Mondelez

Czy kampanie billboardowe mogą nas czymś jeszcze zaskoczyć? Okazuje się, że tak! Firma Mondelez rozpoczęła kampanię promującą czekoladowy batonik Cadbury Caramilk pod hasłem „Just ask an Aussie”, w ramach której w Birmingham, Manchesterze i w Londynie pojawił się billboard, na którym zamontowano specjalną platformę dla mieszkającego w Wielkiej Brytanii Australijczyka. Siedząc na niej, opowiadał on zainteresowanym przechodniom o produkcie. Każda z mijających go osób mogła zadać mu pytanie o reklamowany batonik, który trzy lata temu przywędrował do Wielkiej Brytanii z Australii, gdzie jest jedną z najpopularniejszych słodkich przekąsek. Kampanię stworzyła agencja VCCP London we współpracy z firmą Carat.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama