Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Just ask an Aussie!

© Mondelez

Czy kampanie billboardowe mogą nas czymś jeszcze zaskoczyć? Okazuje się, że tak! Firma Mondelez rozpoczęła kampanię promującą czekoladowy batonik Cadbury Caramilk pod hasłem „Just ask an Aussie”, w ramach której w Birmingham, Manchesterze i w Londynie pojawił się billboard, na którym zamontowano specjalną platformę dla mieszkającego w Wielkiej Brytanii Australijczyka. Siedząc na niej, opowiadał on zainteresowanym przechodniom o produkcie. Każda z mijających go osób mogła zadać mu pytanie o reklamowany batonik, który trzy lata temu przywędrował do Wielkiej Brytanii z Australii, gdzie jest jedną z najpopularniejszych słodkich przekąsek. Kampanię stworzyła agencja VCCP London we współpracy z firmą Carat.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama