Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Powrót do lat 70-tych

© Kappahl

Firma odzieżowa Kappahl zaprezentowała nowe logo, które jak podkreśla, nawiązuje do wyglądu znaku Kappahl z lat 70-tych i jest częścią większej szerszej identyfikacji wizualnej i strategii marki. W tworzeniu nowego logo firma zdecydowała się na własny, pogrubiony font, i co ważne, usunęła wielką literę „A”, która była nawiązaniem do założyciela szwedzkiej sieci odzieżowej, Pera-Olofa Ahla. Jak podkreśla Madeleine Ahlström, dyrektor ds. marketingu Kappahl, okrągłe, geometryczne kształty oraz nieco cięższa czcionka tworzą unikalny charakter graficzny, ale nie odchodzą zbyt daleko od obecnych elementów graficznych. Prezentując nowe logo i identyfikację wizualną, marka zmienia pozycjonowanie na markę bazującą na głębszych wartościach. Strategia i projekt zostały opracowane we współpracy z Lynxeye.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama