Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Powrót do lat 70-tych

© Kappahl

Firma odzieżowa Kappahl zaprezentowała nowe logo, które jak podkreśla, nawiązuje do wyglądu znaku Kappahl z lat 70-tych i jest częścią większej szerszej identyfikacji wizualnej i strategii marki. W tworzeniu nowego logo firma zdecydowała się na własny, pogrubiony font, i co ważne, usunęła wielką literę „A”, która była nawiązaniem do założyciela szwedzkiej sieci odzieżowej, Pera-Olofa Ahla. Jak podkreśla Madeleine Ahlström, dyrektor ds. marketingu Kappahl, okrągłe, geometryczne kształty oraz nieco cięższa czcionka tworzą unikalny charakter graficzny, ale nie odchodzą zbyt daleko od obecnych elementów graficznych. Prezentując nowe logo i identyfikację wizualną, marka zmienia pozycjonowanie na markę bazującą na głębszych wartościach. Strategia i projekt zostały opracowane we współpracy z Lynxeye.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama