W nowej odsłonie

Agencja VMLY&R wystartowała z kampanią promującą nowy wariant piwa Desperados Whisky Sour, który wprowadza klubowy klimat na imprezy w polskim domach. Agencja ta odpowiada za przygotowanie strategii oraz opracowanie idei kreatywnej towarzyszącej wprowadzeniu na rynek nowego smaku warzonej i dystrybuowanej przez Grupę Żywiec marki Desperados. Desperados Whisky Sour to połączenie smaku klasycznego drinka z piwem. Zakres prac agencji obejmuje także produkcję cyfrowych rozwiązań kampanijnych, m.in. 10 video stworzonych z myślą o mediach społecznościowych (Facebook i Instagram), produkcję displayów, w tym wielu formatów rich mediowych oraz aktualizację strony internetowej. Kampania potrwa do końca kwietnia 2020 roku.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama