Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Bruised Fruit

© Union

W jednym ze sklepów spożywczych w Kanadzie ustawiono specjalne stoisko z jabłkami, które niesie pomoc ofiarom przemocy domowej. Na pierwszy rzut oka POS umieszczony obok działu z owocami wydaje się być całkowicie niepozorny - wystarczy jednak podejść bliżej, by dostrzec, że na każdym jabłku znajduje się naklejka z przesłaniem i numerem telefonu do kanadyjskiego ośrodka pomocy ofiarom przemocy domowej. Jak wynika z informacji zamieszczonej na naklejce, od początku pandemii w samej Kanadzie liczba doniesień o przypadkach przemocy domowej wzrosła o ponad 30 procent. Posiniaczone jabłka - „Bruised Fruit” - są aluzją cierpień, jakie muszą znosić ofiary. Z telefonu do całodobowej linii kryzysowej Interval House mogą skorzystać nie tylko osoby doświadczające przemocy, które boją się prosić o pomoc, ale również świadkowie takich aktów. Organizatorzy akcji - Interval House oraz agencja reklamowa Union - planują rozszerzenie działań na inne sklepy.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama