Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Reklama dopasowana do pogody. Sprite zwiększa widoczność

© AMS

 

Sprite, marka należąca do The Coca-Cola Company wykorzystuje triggery na cyfrowych nośnikach AMS. Reklamy wyświetlane na Digital Citylightach, które automatycznie dostosowują swoją kreację do pogody to kolejny przykład wykorzystania elastyczności medium i optymalnego dopasowania treści w Digital OOH.

 

Trigger, inaczej wyzwalacz, to sygnał wpływający na zmianę ustawień prowadzonej kampanii reklamowej. W przypadku kampanii reklamowej marki Sprite emisja reklam była poprzedzona automatycznym kontaktem Digital Citylight z zewnętrzną bazą prognozy pogody w taki sposób, aby kreacja w kampanii była dopasowana do warunków atmosferycznych. „Zależało nam na jak najlepszym dopasowaniu kampanii do kontekstu miejsca i bieżących warunków. Dzięki możliwościom cyfrowych nośników uzyskaliśmy zamierzony efekt – w tym samym czasie w różnych lokalizacjach prezentowaliśmy inny komunikat w zależności od pogody” skomentował Piotr Klejnert, Brand Manager Sprite.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama