Klasyczna elegancja w nowym wydaniu. Porsche odświeża logo

© Porsche

Charakterystyczny znak przypominający herby rodowe zyskał nową edycję. Najmłodsza wersja zachowuje powagę i tradycję swoich poprzedniczek, subtelnie odświeżając klasyczny design.

 

Górna część znaku została delikatnie poszerzona, a dolna zwężona. Chropowate złote elementy zostały wygładzone i zyskały subtelniejszy odcień, za to na czerwonych pasach zdobiących tarczę zastosowano innowacyjny wzór struktury plastra miodu. Kontury wokół pasów oraz wzorów jelenich rogów stały się wypukłe, dzięki czemu logotyp zyskał trójwymiarowy wygląd. Wizerunek konia w godle został odświeżony, a nad niego wróciła nazwa miasta Stuttgart, w którym powstają samochody marki. Pomimo wprowadzonych zmian znak jest niezmiennie łatwo rozpoznawalny. Prace projektowe nad nowym logotypem trwały trzy lata. Wprowadzanie nowego znaku rozpocznie się pod koniec 2023 roku wraz z premierą nowego samochodu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty