Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Klasyczna elegancja w nowym wydaniu. Porsche odświeża logo

© Porsche

Charakterystyczny znak przypominający herby rodowe zyskał nową edycję. Najmłodsza wersja zachowuje powagę i tradycję swoich poprzedniczek, subtelnie odświeżając klasyczny design.

 

Górna część znaku została delikatnie poszerzona, a dolna zwężona. Chropowate złote elementy zostały wygładzone i zyskały subtelniejszy odcień, za to na czerwonych pasach zdobiących tarczę zastosowano innowacyjny wzór struktury plastra miodu. Kontury wokół pasów oraz wzorów jelenich rogów stały się wypukłe, dzięki czemu logotyp zyskał trójwymiarowy wygląd. Wizerunek konia w godle został odświeżony, a nad niego wróciła nazwa miasta Stuttgart, w którym powstają samochody marki. Pomimo wprowadzonych zmian znak jest niezmiennie łatwo rozpoznawalny. Prace projektowe nad nowym logotypem trwały trzy lata. Wprowadzanie nowego znaku rozpocznie się pod koniec 2023 roku wraz z premierą nowego samochodu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama