Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Modowa współpraca Coca-Coli. Limitowana kolekcja ubrań

Koncern Coca-Cola we współpracy z Highnobiety stworzył limitowaną kolekcje ubrań. Projekt został zaprezentowany podczas nowojorskiego tygodnia mody. Dominującym w kolekcji trendem są ubrania typu workwear (w typie odzieży roboczej). W kolekcji znalazły się kurtka robocza, kamizelka, ogrodniczki, sweter typu crewneck, koszulka bez rękawów, czapka beanie, koszulki oraz akcesoria z detalami charakterystycznymi dla obu marek. Wytrzymałe tkaniny i proste kroje tworzą unikalną interpretację klasycznych ubrań roboczych, ozdobionych rozpoznawalnymi symbolami Coca‑Cola Zero Cukru. Poprzez wydruk i haft <Est. 2005> na wielu elementach, kolekcja nawiązuje do 2005 roku, upamiętniając tym samym rok powstania zarówno Coca‑Cola Zero Cukru, jak i Highsnobiety.

Kooperacja Coca‑Cola Zero Cukru z Highsnobiety to kontynuacja współprac na pograniczu mody i lifestylu, takich jak zrealizowana w zeszłym roku kooperacja z Disneyland Paris. Wspólna kolekcja o nazwie <Classic Paris> prezentowała ubrania i akcesoria inspirowane latami 90., aby uczcić 30. rocznicę powstania parku rozrywki Disneyland.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama