Wizualizacja Envision

 

Firma SNA Displays, zajmująca się projektowaniem i tworzeniem rozwiązań Led, uruchomiła narzędzie do wizualizacji, które pozwala wirtualnie projektować i wyświetlać projekty w różnych środowiskach. Envsion to nowe interaktywne narzędzie online, które zostało stworzone dla potencjalnych klientów SNA Displays i ich sieci partnerskiej, ale jest również dostępne dla każdego, kto rozważa wykorzystanie cyfrowych mediów do kształtowania przestrzeni, od konsultantów audiowizualnych, architektów, do programistów i projektantów. W programie znajdują się przede wszystkim produkty i specyfikacje firmy, jednak nie jest to przeszkodą dla swobodnego projektowania i sprawdzenia, jak dany projekt prezentuje się w danym miejscu, by potem ewentualnie znaleźć innego dostawcę rozwiązań typu Led. Nowy program może być używany jako pomoc przy wyborze produktów firmy, pozwalając użytkownikom wybierać produkty zewnętrzne z linii Empire i produkty wewnętrzne z linii Bold i Brilliant. W ramach każdej linii produktów użytkownicy mogą wybierać rozmiary modułów Led o różnym rozstawie pikseli oraz zmieniać rozmiar wyświetlacza w modelu trójwymiarowym. Standardowe dostępne środowiska programu obejmują lobby biurowe, powierzchnie handlowe, sale konferencyjne, kasyna, fasady budynków, znaki oraz możliwe do wyskalowania budynki hotelowe i biurowe. Oprócz możliwości dostosowania środowiska, użytkownicy mogą wybierać spośród szeregu wstępnie załadowanych treści, a nawet przesyłać zdjęcia lub filmy w celu dostosowania konfiguracji. Dodatkowo posiadają oni możliwość wydrukowania makiety ze wszystkimi odpowiednimi specyfikacjam. Urządzenie umożliwia również klientom wycenę bezpośrednio z wizualizacji.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama