Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Reklamowe Oscary

Patrzcie i bierzcie z nich przykład” – chciałoby się powiedzieć po zakończonej niedawno edycji Clio Awards. Takie reklamy, jak te nagrodzone, można by oglądać na okrągło. Dlaczego? Ponieważ są nietypowe, zabawne i zapadają w pamięć. Szkoda, że wśród tych najlepszych zabrakło naszych rodzimych kreacji...


W połowie maja, w Las Vegas zakończyła się kolejna edycja prestiżowego festiwalu Clio Awards 2009, na w którym oceniano najbardziej kreatywne i innowacyjne reklamy. W konkursie biorą udział najlepsze reklamy z całego świata. Najlepsze kreacje otrzymują złote, srebrne lub brązowe wyróżnienia, stąd lista nagrodzonych liczy sobie niemal setkę Tegoroczna edycja była wyjątkowa, ponieważ konkurs odbywał się już po raz 50. Agencją Roku została amerykańska firma Crispin Porter + Bogusky. Siecią Roku okrzyknięto BBDO Worldwide, Firmą Producencką Roku – MJZ, a Reklamodawcą Roku – Volkswagen. Nagrodę specjalną w kategorii Hall of Fame, przyznawaną za szczególne osiągnięcia w innowacji w reklamie, otrzymała agencja Goodby, Silverstein and Partners. Niestety, także i w tym roku nie wyróżniono żadnej polskiej reklamy.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Gdy piłka w grze…

Trwające obecnie w Rosji Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej to także festiwal wizualnej komunikacji. Fani poszczególnych drużyn prześcigają się w malowaniu twarzy, nakryciach głowy, fantazyjnych strojach i wszelkiego rodzaju gadżetach do kibicowania. Trzeba tylko w ferworze zagrzewania piłkarzy do walki zawsze pamiętać, że najpierw jesteśmy ludźmi, a dopiero potem narodami. Polska drużyna – jak zwykle – grała mecz otwarcia, przed którym nastawiona była wielce buńczucznie, potem przyszedł mecz o wszystko, a na koniec mecz o honor.

Reklama