Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Canpol babies z nowym logo

© Canpol babies

Marka Canpol babies wprowadza zmianę identyfikacji wizualnej, by podkreślić nowoczesność swoich produktów przy zachowaniu wartości i ducha marki. Zmianie ulegnie nie tylko logo marki, ale także opakowania produktów. Nowy logotyp nawiązuje do poprzedniego - znajduje się na nim kształt kuli ziemskiej, który podkreśla uniwersalny i międzynarodowy charakter marki, ale w minimalistycznej i nowoczesnej odsłonie. Zmieniona identyfikacja ma nie tylko pozwolić konsumentkom i konsumentom szybko odnaleźć produkty marki na półkach czy w sklepach online, ale również ułatwi zapoznanie się z produktem, dzięki wyraźnie zaznaczonym unikalnym cechom produktu, zawartym na opakowaniach. Pojawią się na nich także czytelne i wyraziste USP (Unique Selling Proposition) produktu. Kluczowe cechy produktów, takie jak np. indykacja wiekowa czy ich prezentacje, przedstawione zostaną w czytelny sposób w formie ikon, dzięki czemu będzie można zapoznać się z nim jeszcze przed wyciągnięciem z opakowania. Odświeżona szata graficzna ma być również bardziej atrakcyjna i przekonywać tych konsumentów, którzy podczas zakupów kierują się aspektem wizualnym produktów. Nowa identyfikacja marki Canpol babies została stworzona przez agencję HiBrands.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama