Canpol babies z nowym logo

© Canpol babies

Marka Canpol babies wprowadza zmianę identyfikacji wizualnej, by podkreślić nowoczesność swoich produktów przy zachowaniu wartości i ducha marki. Zmianie ulegnie nie tylko logo marki, ale także opakowania produktów. Nowy logotyp nawiązuje do poprzedniego - znajduje się na nim kształt kuli ziemskiej, który podkreśla uniwersalny i międzynarodowy charakter marki, ale w minimalistycznej i nowoczesnej odsłonie. Zmieniona identyfikacja ma nie tylko pozwolić konsumentkom i konsumentom szybko odnaleźć produkty marki na półkach czy w sklepach online, ale również ułatwi zapoznanie się z produktem, dzięki wyraźnie zaznaczonym unikalnym cechom produktu, zawartym na opakowaniach. Pojawią się na nich także czytelne i wyraziste USP (Unique Selling Proposition) produktu. Kluczowe cechy produktów, takie jak np. indykacja wiekowa czy ich prezentacje, przedstawione zostaną w czytelny sposób w formie ikon, dzięki czemu będzie można zapoznać się z nim jeszcze przed wyciągnięciem z opakowania. Odświeżona szata graficzna ma być również bardziej atrakcyjna i przekonywać tych konsumentów, którzy podczas zakupów kierują się aspektem wizualnym produktów. Nowa identyfikacja marki Canpol babies została stworzona przez agencję HiBrands.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty