Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

Otwórz oczy na menstruację

© Okresowa Koalicja

26 maja organizacje zrzeszone w ramach Okresowej Koalicji zorganizowały akcję społeczną pod hasłem „Otwórz oczy”. Symbolem akcji była czerwona opaska na oczach, którą inicjatorki akcji przewiązywały oczy postaciom na pomnikach w całej Polsce. Inicjatorzy przedsięwzięcia chcieli w ten sposób zwrócić uwagę na nieobecność tematu miesiączki i problemu ubóstwa menstruacyjnego w polskim społeczeństwie. Akcja rozpoczęła się w Dzień Matki, bo jak tłumaczą jej pomysłodawczynie „bez menstruacji nie byłoby życia”, a zakończyła się 28 maja, w międzynarodowy Dzień Higieny Menstruacyjnej. „Otwórz oczy” to kolejna po ogłoszeniu manifestu i kampanii „Krew nas zalewa” inicjatywa, której celem jest nagłośnienie problemu ubóstwa i wykluczenia menstruacyjnego oraz tabu, jakie towarzyszy tematowi miesiączki.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama