Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Odpowiedzialna reklama

© AMS

Firma AMS stworzyła największą w Polsce sieć proekologicznych reklam outdoorowych na Eko wiatach, które pozwolą zredukować ilość dwutlenku węgla w atmosferze. Projekt Eko przystanków został zrealizowany w Warszawie dzięki współpracy z marką Giorgio Armani (L’oreal). Firma stworzyła nową miejską zieloną przestrzeń o powierzchni równej prawie półtora boiska do gry w siatkówkę. W ciągu 3,5 roku przyczyni się to do ograniczenia emisji dwutenku węgla w przestrzeni Warszawy o pół tony, a także pozwoli zmagazynować przy jednorazowych opadach deszczu aż 2 tysiące butelek wody. Wszystko dzięki partnerstwu z marką Armani, która realizuje działania z obszaru społecznej odpowiedzialności w kampanii perfum My Way Intense. Pierwsza wiata została zainstalowana w sierpniu tego roku na ul. Batumi w Warszawie. Cała sieć została uruchomiona we wrześniu w ramach współpracy z firmą L’Oréal. System 20 Eko wiat w Warszawie zapewnia zmagazynowanie 3000 litrów wody deszczowej dzięki dywanowi rozchodnikowemu, obniżenie o 3-5°C temperatury powietrza wokół przystanku w upalne dni, zmniejszenie ilości pyłów wokół wiaty o 15-20 procent i 144 kg zaabsorbowanego dwutlenku węgla rocznie. Zielone wiaty AMS są także przyjazne dla owadów i ptaków. Wiaty należą do rozwiązań typu nature-based solutions, inspirowanych naturą, które są wydajne ekonomicznie i dostarczają równocześnie korzyści natury ekologicznej, ekonomicznej i społecznej, a także wspierają adaptację do zmian klimatu. Dodatkowo szyby nośników zostały oklejone kropkami, by były widoczne dla ptaków i zapobiegały ich kolizjom z wiatami.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama