Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Burda Media kupuje Edipresse

© Photogenica

Wydawnictwo Burda Media Polska i szwajcarska firma Edipresse Group podpisały umowę o sprzedaży spółki Edipresse Polska, wydawcy magazynów i serwisów internetowych. Obie strony czekają na wydanie zgody na zakup przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

„Przejęcie Edipresse Polska otwiera przed nami nowe, fascynujące możliwości rozwojowe, umożliwiając przyspieszenie naszej transformacji cyfrowej i wzmacniając nasz biznes konsumencki w Polsce ze szczególnymi uwzględnieniem obszarów lifestyle i uroda”- uzasadnia Alexander Sorg, prezes Burda Media Polska.

 Edipresse Group posiada w Polsce między innymi takie tytuły jak „Viva!”, „Viva! Moda”, czy magazyn „Party”. Z kolei do wydawnictwa Burda Media Polska należą takie tytuły jak „Gala”, „Gala Men”, „Glamour” czy „Elle”. Przyjmując ofertę kupna od firmy Burda Media Polska, grupa Edipresse podjęła decyzję o wycofaniu się z głównej działaności mediowej w Polsce, pozostając właścicielem spółki Wydawnictwo Edipresse, która zajmuje się m.in. wydawaniem książek, kolekcji wydawniczych oraz magazynów custom publishing.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama