Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Burda Media kupuje Edipresse

© Photogenica

Wydawnictwo Burda Media Polska i szwajcarska firma Edipresse Group podpisały umowę o sprzedaży spółki Edipresse Polska, wydawcy magazynów i serwisów internetowych. Obie strony czekają na wydanie zgody na zakup przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

„Przejęcie Edipresse Polska otwiera przed nami nowe, fascynujące możliwości rozwojowe, umożliwiając przyspieszenie naszej transformacji cyfrowej i wzmacniając nasz biznes konsumencki w Polsce ze szczególnymi uwzględnieniem obszarów lifestyle i uroda”- uzasadnia Alexander Sorg, prezes Burda Media Polska.

 Edipresse Group posiada w Polsce między innymi takie tytuły jak „Viva!”, „Viva! Moda”, czy magazyn „Party”. Z kolei do wydawnictwa Burda Media Polska należą takie tytuły jak „Gala”, „Gala Men”, „Glamour” czy „Elle”. Przyjmując ofertę kupna od firmy Burda Media Polska, grupa Edipresse podjęła decyzję o wycofaniu się z głównej działaności mediowej w Polsce, pozostając właścicielem spółki Wydawnictwo Edipresse, która zajmuje się m.in. wydawaniem książek, kolekcji wydawniczych oraz magazynów custom publishing.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama