The Print Hub

© HP

Firma HP uruchomiła interaktywną platformę opracowaną z myślą o użytkownikach maszyn HP Latex, aby pozwolić im jak najlepiej wykorzystać możliwości oferowanych urządzeń. Platforma Print Hub oferuje spersonalizowane treści obejmujące wszystkie tematy związane z technologią HP Latex, umożliwiając użytkownikom zapoznanie się z szeroką gamą informacji poświęconych tej technologii druku. Zarówno obecni, jak i potencjalni klienci będą mogli korzystać z platformy, aby zapoznać się z treściami obejmującymi seminaria internetowe, filmy i artykuły, a także uzyskać dostęp do szczegółowych informacji technicznych na temat maszyn HP Latex i zastosowań, w których mogą być wykorzystywane. Odwiedzający platformę będą mogli również zapisać się na transmisje na żywo z niektórych wydarzeń, takich jak zbliżające się targi Fespa Global Print Expo w Berlinie, dzięki czemu osoby, które nie będą mogły uczestniczyć w nich osobiście, będą miały zdalny dostęp do najważniejszych informacji. „Zespół HP szybko zdał sobie sprawę, że platforma stała się niezbędnym i dostępnym 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu źródłem informacji dla klientów chcących badać i odkrywać ofertę firmy HP w zakresie technologii lateksowej. Następnie zoptymalizowaliśmy i ulepszyliśmy funkcjonalność platformy. Dodaliśmy więcej treści, aby zaoferować klientom bogate, spersonalizowane doświadczenie, zawierające dokładnie to, co chcą przeczytać, zobaczyć i zrobić - wszystko w jednym miejscu - i tak narodził się The Print Hub” - podkreśla Isabella Jelinek, kierownik ds. marketingu w firmie HP.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama