Kosmetyczna inwazja. Nowe oblicze Warszawy

Jesienna kampania marki Eco Soft promuje najnowsza linię kosmetyków Food4Face. Do dotychczasowych działań marketingowych reklamujących bezwodne, wegańskie i przyjazne dla skóry oraz środowiska kosmetyki dołączył format FOOH. Realistyczne ujęcia wzbogacone zostały o efekty CGI.
 

© Coloris

Za pośrednictwem działań FOOH marka Eco Soft promuje nową linię produktów wśród których są dwa kremy, serum oraz nawilżające mydełko do demakijażu i oczyszczania. Linia silnie promuje idee zero waste i skinimalizmu, co podkreśla jej kampania reklamowa. Działania opierają się na czterech filmikach wideo rozgrywających się w rozpoznawalnych punkach Warszawy. I tak charakterystyczna palma z ronda gen. Charlesa de Gaullea niespodziewanie zapada się pod ziemię by ustąpić miejsca olbrzymieniu sztyftowi Eco Soft. Z kolei Syrenka nagle ożywa i mieczem próbuje otworzyć pudełko kremu. Trzeci filmik rozgrywający się na jednej z ulic centrum stolicy przedstawia wielkie opakowanie mydełka w sztyfcie, które sunie jezdnią niczym miejski autobus. Filmy pojawiają się na Instagramie, Facebooku, TikToku, YouTube oraz w Google. Czwarty filmik będzie miał swoją premierę 29 listopada.
Za koncept kreatywny, kreację, realizację i planowanie mediów odpowiada agencja Kore.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty