swissQprint na Fespie. Bezpośredni druk na szkle

Firma swissQprint zaprezentowała na targach Fespa nowe, kompleksowe rozwiązanie do druku płaskiego UV na szkle. Obejmuje tak zwaną opcję szkła oraz zestaw farb o zoptymalizowanej przyczepności.

 

Szczególnie w aranżacji wnętrz hitem są indywidualnie drukowane elementy szklane: panele kuchenne, ścianki działowe, szklane drzwi, okładziny wind, ścianki prysznicowe, murale itp. swissQprint przygotował ciekawy pakiet dla usługodawców w tej dziedzinie – lub dla tych, którzy planują nimi zostać. Jest nim mechaniczne rozwiązanie dla wydajnego, czystego procesu, uzupełnione zestawem atramentów zapewniającym optymalną przyczepność.

 

Opcja szkła zapewniająca wydajność i czystość

Obrotowa krawędź ogranicznika z pięcioma płynnie regulowanymi ogranicznikami poziomymi zapewnia dokładne pozycjonowanie płyt szklanych na stole drukarskim. Silne podciśnienie utrzymuje nośnik poprzez papier ochronny i wyłapuje atrament wydrukowany na krawędzi. Stół drukarski pozostaje czysty, a operator przewija papier po naciśnięciu przycisku za pomocą opcji rolki. W ten sposób czas przygotowania między zadaniami jest krótki.

Zestaw farb, zoptymalizowany pod kątem druku na szkle, oferuje nie tylko kolory procesowe, ale również jasne, a także kolor biały i lakier. Nie jest wymagany promotor adhezji, co sprawia, że ​​jeden etap procesu jest zbędny. Lakier przeznaczony do uszlachetniania, na przykład do uzyskania efektu częściowego oszronienia szkła lub efektu połysku.

Nowe rozwiązanie pozwala zarówno nowym, jak i dotychczasowym użytkownikom swissQprint na podchwycenie trendu i wyspecjalizowanie się w bezpośrednim druku na szkle. Drukarki swissQprint LED można doposażyć w opcję szkło i zestaw farb o zoptymalizowanej przyczepności. Tym samym swissQprint po raz kolejny dotrzymuje obietnicy ciągłego oferowania użytkownikom nowych możliwości.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama