Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Reklama dla optyka

 

 

 

© Opto

 

Reklamy zaczynają dotyczyć każdej dziedziny. Salony optyczne to coraz popularniejszy widok na naszych ulicach. Nikogo nie powinno to dziwić – nasz wzrok z roku na rok jest coraz gorszy, dlatego potrzebujemy okularów bądź soczewek kontaktowych. Jednak mnogość salonów wpływa również na to, że każdy z nich musi się odpowiednio zareklamować, żeby zdobyć klientów. Pewien kanadyjski optyk wpadł na nietypowy sposób promowania swojej marki – fasady okienne, znajdujące się nieopodal butiku, zostały przekształcone w okulary. Ten niekonwencjonalny outdoor kanadyjskiego optyka pokazuje, że niekiedy drobna reklama jest o wiele lepsza niż taka, która rzuca się w oczy. Opto-Réseau, bo tak nazywa się optyk zajmujący się niekonwencjonalną reklamą, do promocji swoich usług postanowił wykorzystać zjawisko pareidolii, czyli dopatrywania się znanych kształtów w przypadkowych szczegółach. Na wybranych fasadach budynków znajdujących się nieopodal butiku, marka umieściła swoje logo na czarnym tle. I to w nie byle jakim miejscu, a między dwoma oknami, sprawiając, że wyglądały one jak okulary. Tak ciekawej reklamy nie sposób pominąć milczeniem. Szczególnie, że znacznie wyróżnia się ona na tle innych.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama