Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

Reklama dla optyka

 

Reklamy zaczynają dotyczyć każdej dziedziny. Salony optyczne to coraz popularniejszy widok na naszych ulicach. Nikogo nie powinno to dziwić – nasz wzrok z roku na rok jest coraz gorszy, dlatego potrzebujemy okularów bądź soczewek kontaktowych. Jednak mnogość salonów wpływa również na to, że każdy z nich musi się odpowiednio zareklamować, żeby zdobyć klientów. Pewien kanadyjski optyk wpadł na nietypowy sposób promowania swojej marki – fasady okienne, znajdujące się nieopodal butiku, zostały przekształcone w okulary. Ten niekonwencjonalny outdoor kanadyjskiego optyka pokazuje, że niekiedy drobna reklama jest o wiele lepsza niż taka, która rzuca się w oczy. Opto-Réseau, bo tak nazywa się optyk zajmujący się niekonwencjonalną reklamą, do promocji swoich usług postanowił wykorzystać zjawisko pareidolii, czyli dopatrywania się znanych kształtów w przypadkowych szczegółach. Na wybranych fasadach budynków znajdujących się nieopodal butiku, marka umieściła swoje logo na czarnym tle. I to w nie byle jakim miejscu, a między dwoma oknami, sprawiając, że wyglądały one jak okulary. Tak ciekawej reklamy nie sposób pominąć milczeniem. Szczególnie, że znacznie wyróżnia się ona na tle innych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama