Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Reklama dla optyka

 

 

 

© Opto

 

Reklamy zaczynają dotyczyć każdej dziedziny. Salony optyczne to coraz popularniejszy widok na naszych ulicach. Nikogo nie powinno to dziwić – nasz wzrok z roku na rok jest coraz gorszy, dlatego potrzebujemy okularów bądź soczewek kontaktowych. Jednak mnogość salonów wpływa również na to, że każdy z nich musi się odpowiednio zareklamować, żeby zdobyć klientów. Pewien kanadyjski optyk wpadł na nietypowy sposób promowania swojej marki – fasady okienne, znajdujące się nieopodal butiku, zostały przekształcone w okulary. Ten niekonwencjonalny outdoor kanadyjskiego optyka pokazuje, że niekiedy drobna reklama jest o wiele lepsza niż taka, która rzuca się w oczy. Opto-Réseau, bo tak nazywa się optyk zajmujący się niekonwencjonalną reklamą, do promocji swoich usług postanowił wykorzystać zjawisko pareidolii, czyli dopatrywania się znanych kształtów w przypadkowych szczegółach. Na wybranych fasadach budynków znajdujących się nieopodal butiku, marka umieściła swoje logo na czarnym tle. I to w nie byle jakim miejscu, a między dwoma oknami, sprawiając, że wyglądały one jak okulary. Tak ciekawej reklamy nie sposób pominąć milczeniem. Szczególnie, że znacznie wyróżnia się ona na tle innych.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama