Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Badania AMS dla marki Trefl. Digital Indoor zwiększa intencje zakupowe

© AMS

Z najnowszych badań dla przeprowadzonych dla marki Trefl wynika, że kampanie na nośnikach Digital Indoor AMS w galeriach i centrach handlowych znacząco wpływają na wzrost intencji zakupowych. Kampanię gry „Po prostu” zobaczyło 68 procent badanych, zwiększając deklarację zakupową o 25 procent.

 

Badanie potwierdziło, że galerie i centra handlowe są skutecznym punktem styku na mapie miejskich podróży i sprawdzają się jako narzędzie do reklamy produktów w miejscu ich sprzedaży. Trefl promował dostępne w Empikach planszówki „Po prostu” przez miesiąc. Najpierw w telewizji i internecie, później kampania przeniosła się na nośniki Digital Indoor, obejmując 44 galerie handlowe i docierając do 3,2 miliona osób. Badanie zauważalności kampanii gier Trefla przeprowadzono w jej trakcie (1—8 kwietnia 2023 roku), w ramach Ogólnopolskiego Panelu Badawczego Ariadna. Pre-testu dokonano na przełomie marca i kwietnia, a post-test w dniach 10—14 kwietnia 2023 roku). Grupę celową stanowili odwiedzający galerie w wieku 16+, a sieć obiektów handlowych objęła Białystok, Bydgoszcz, Górnośląski Okręg Przemysłowy, Kraków, Łódź, Poznań, Szczecin, Trójmiasto, Warszawę, Wrocław i Zieloną Górę. Z przeprowadzonych badań wynika, że aż 68 proc. odwiedzających galerie widziało nośniki na których emitowana była reklama, a co trzecia osoba zwróciła również uwagę na reklamę gry marki Trefl. Ponadto aż 71 proc. respondentów uznało ją za atrakcyjną. Badania wykazały, że aż o 25 procent wzrosła chęć zakupu reklamowanego produktu po emisji kampanii w sieci Digital Indoor w porównaniu do badania sprzed emisji reklamy. Wcześniej skuteczność reklamy w galeriach i centrach handlowych potwierdziły wyniki badań dla marek: Motorola i Wawel.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama