Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

#BiletWsparcia

Platformy sprzedażowe Going oraz Empik Bilety zakończyli ogólnopolską akcję fundraisingową #BiletWsparcia. Celem przedsięwzięcia było zebranie funduszy dla wsparcia branży wydarzeń kulturalnych w całej Polsce, które wraz z wprowadzeniem rządowych restrykcji zostały zmuszone do zawieszenia swojej działalności. Zorganizowana inicjatywa spotkała się z bardzo pozytywnym odzewem – sprzedano około 4 tysięcy cegiełek o łącznej wartości ponad 70 tysięcy złotych. Każdy, kto zakupił taką cegiełkę, będzie mógł wykorzystać ją jako uniwersalną wejściówkę, voucher lub bon zniżkowy do baru wybranego miejsca.

„Emocje towarzyszące wydarzeniom kulturalnym zostają z nami na długo” – komentuje Anna Maria Żurek, COO Going – „Niektórzy śmiało mogą powiedzieć, że koncert czy spektakl, w którym wzięli udział, wpłynął na ich osobowość i patrzenie na świat. Te niezapomniane chwile zawdzięczamy nie tylko artystom, ale także tysiącom osób, które działają za kulisami, aby każde wydarzenie mogło dojść do skutku. Dlatego w tych bardzo trudnych dla branży chwilach, zdecydowaliśmy się uruchomić akcję, która pokaże wsparcie nie tylko nasze, ale odbiorców, którzy tęsknią za wydarzeniami.”

Cały dochód ze sprzedaży „biletów wsparcia” trafił bezpośrednio do uczestników akcji, do której włączyło się 45 podmiotów, takich jak kluby, agencje koncertowe, organizatorzy wydarzeń, animatorzy kultury, targi, , wydawnictwa muzyczne, teatry i wiele innych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama