Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

#BiletWsparcia

Platformy sprzedażowe Going oraz Empik Bilety zakończyli ogólnopolską akcję fundraisingową #BiletWsparcia. Celem przedsięwzięcia było zebranie funduszy dla wsparcia branży wydarzeń kulturalnych w całej Polsce, które wraz z wprowadzeniem rządowych restrykcji zostały zmuszone do zawieszenia swojej działalności. Zorganizowana inicjatywa spotkała się z bardzo pozytywnym odzewem – sprzedano około 4 tysięcy cegiełek o łącznej wartości ponad 70 tysięcy złotych. Każdy, kto zakupił taką cegiełkę, będzie mógł wykorzystać ją jako uniwersalną wejściówkę, voucher lub bon zniżkowy do baru wybranego miejsca.

„Emocje towarzyszące wydarzeniom kulturalnym zostają z nami na długo” – komentuje Anna Maria Żurek, COO Going – „Niektórzy śmiało mogą powiedzieć, że koncert czy spektakl, w którym wzięli udział, wpłynął na ich osobowość i patrzenie na świat. Te niezapomniane chwile zawdzięczamy nie tylko artystom, ale także tysiącom osób, które działają za kulisami, aby każde wydarzenie mogło dojść do skutku. Dlatego w tych bardzo trudnych dla branży chwilach, zdecydowaliśmy się uruchomić akcję, która pokaże wsparcie nie tylko nasze, ale odbiorców, którzy tęsknią za wydarzeniami.”

Cały dochód ze sprzedaży „biletów wsparcia” trafił bezpośrednio do uczestników akcji, do której włączyło się 45 podmiotów, takich jak kluby, agencje koncertowe, organizatorzy wydarzeń, animatorzy kultury, targi, , wydawnictwa muzyczne, teatry i wiele innych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama