Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Pierwsza strategia środowiskowa w OOH. Ekologiczne reklamy outdoorowe

11 października bieżącego roku firma AMS ogłosiła strategie środowiskową w polskiej branży reklamy zewnętrznej. Jest to pierwszy tego typu dokument w branży. Założenia strategii środowiskowej opierają się na redukcji śladu węglowego, rozwoju zielonej infrastruktury miejskiej oraz wdrażaniu rozwiązań gospodarki obiegu zamkniętego dla materiałów reklamowych w ich produkcji i wykorzystaniu. Realizacja planu bazuje na reklamie opartej na energii z nisko- i zeroemisyjnych źródeł oraz energooszczędnym oświetleniu nośników reklamowych. Strategia zawiera również rozwój zielonej infrastruktury miejskiej poprzez zbudowanie największego w Europie Środkowo-Wschodniej systemu eko wiat AMS. Kolejnym punktem jest redukcja smogu świetlnego, poprzez sterowanie natężeniem światła.

Misją firmy jest ,,wspieranie tworzenia miast inteligentnych w zgodzie z wartościami ekologicznymi i społecznymi”, mówi Krzysztof Ławicki, pełnomocnik zarządu AMS ds. ESG (Environmental, Social and Corporate Governance).

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama