Celebrując wyjątkowe chwile. „Ubierz życie w to, co cenne”

Pod hasłem „Ubierz życie w to, co cenne”, Answear.com sklep internetowy z modą premium kontynuuje swoją misję zachęcania konsumentów do świadomego wyrażania siebie poprzez modę i podkreśla, że ubrania są czymś więcej niż tylko materiałem – są odzwierciedleniem wewnętrznych pragnień, marzeń i niezapomnianych chwil.

© Publicis Groupe

 

Agencja Saatchi & Saatchi była odpowiedzialna za opracowanie kompleksowej strategii komunikacji, koncepcji kreatywnej, a także realizację działań promocyjnych w różnych kanałach, w tym telewizji, OOH, social mediach oraz digitalu. Kampania przygotowana na 12 rynków CEE, wyróżnia się innowacyjnym podejściem do komunikacji marki, łącząc emocjonalny przekaz z nowoczesną estetyką. Zdjęcia do kampanii zostały wykonane w malowniczej Lizbonie przez Stellę Asię Consonni, znaną ze współpracy z takimi markami jak Gucci, Prada czy Burberry. Jej unikalne spojrzenie i zdolność do uchwycenia emocji uczyniły sesję zdjęciową kluczowym elementem tej kampanii, nadając jej wyjątkowy charakter. „Ubierz życie w to, co cenne” to nie tylko hasło, ale przesłanie, które zachęca do celebracji każdego momentu z pasją i stylem. Answear.com i Saatchi & Saatchi zapraszają konsumentów do odkrywania, jak moda może być integralną częścią wyjątkowych chwil w życiu, podkreślając, że każdy ma możliwość wyrażenia siebie w autentyczny i niepowtarzalny sposób.
Saatchi & Saatchi współpracuje z marką Answear w wyniku wygranego we wrześniu 2023 roku przetargu. Za strategiczne planowanie oraz zakup mediów odpowiada Starcom. Obie agencje należą do Publicis Groupe. Realizacją produkcji zajęła się Papaya Films Lisboa, post-produkcją – Platige Image, a dźwiękiem studio dźwiękowe Soundly.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama