Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Czytelna, spójna wizja

© Polkomtel

Grupa Polsat Plus zaprezentowała nowy branding marek Plus i Polsat. Nowe, spójne logotypy to sposób na lepsze komunikowanie usług i ich łatwiejsze kojarzenie przez klientów. Zaprezentowane logotypy są początkiem zmian w portfolio marek grupy oraz strategii ich komunikacji. Jak podkreśla firma, zostały zaprojektowane z myślą o przyszłości, przejrzystości i wykorzystują specjalnie zaprojektowaną dla grupy typografię, charakterystyczny element graficzny oraz kolory. Zielony kolor Plusa to m.in. innowacja i rozwój oraz troska o środowisko i lepsze życie. Żółty kolor Polsatu to energia, radość i optymizm płynące ze słońca, nierozerwalnie związanego z Polsatem. Dzięki temu marki mają w prosty i wyrazisty sposób kojarzyć się z grupą, jednocześnie zachowując swój indywidualny charakter i przekaz.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama