Czytelna, spójna wizja

© Polkomtel

Grupa Polsat Plus zaprezentowała nowy branding marek Plus i Polsat. Nowe, spójne logotypy to sposób na lepsze komunikowanie usług i ich łatwiejsze kojarzenie przez klientów. Zaprezentowane logotypy są początkiem zmian w portfolio marek grupy oraz strategii ich komunikacji. Jak podkreśla firma, zostały zaprojektowane z myślą o przyszłości, przejrzystości i wykorzystują specjalnie zaprojektowaną dla grupy typografię, charakterystyczny element graficzny oraz kolory. Zielony kolor Plusa to m.in. innowacja i rozwój oraz troska o środowisko i lepsze życie. Żółty kolor Polsatu to energia, radość i optymizm płynące ze słońca, nierozerwalnie związanego z Polsatem. Dzięki temu marki mają w prosty i wyrazisty sposób kojarzyć się z grupą, jednocześnie zachowując swój indywidualny charakter i przekaz.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty