Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Czytelna, spójna wizja

© Polkomtel

Grupa Polsat Plus zaprezentowała nowy branding marek Plus i Polsat. Nowe, spójne logotypy to sposób na lepsze komunikowanie usług i ich łatwiejsze kojarzenie przez klientów. Zaprezentowane logotypy są początkiem zmian w portfolio marek grupy oraz strategii ich komunikacji. Jak podkreśla firma, zostały zaprojektowane z myślą o przyszłości, przejrzystości i wykorzystują specjalnie zaprojektowaną dla grupy typografię, charakterystyczny element graficzny oraz kolory. Zielony kolor Plusa to m.in. innowacja i rozwój oraz troska o środowisko i lepsze życie. Żółty kolor Polsatu to energia, radość i optymizm płynące ze słońca, nierozerwalnie związanego z Polsatem. Dzięki temu marki mają w prosty i wyrazisty sposób kojarzyć się z grupą, jednocześnie zachowując swój indywidualny charakter i przekaz.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama