Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Wszystko lepiej OUT OF HOME

© IGRZ

W zeszłym tygodniu na ulicach polskich miast pojawiła nowa kampania Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej z hasłami: „Jeszcze wiele zdziałamy OUT OF HOME”, „Jaśniej świeci słońce OUT OF HOME” i „Miło cię zobaczyć OUT OF HOME”. Wszystko to za sprawą powracającej do życia przestrzeni publicznej i ludzi, którzy częściej pojawiają się w centrum miast wraz z łagodzeniem restrykcji i odmrażaniem gospodarki po pandemii.

Kampania wykorzystuje trzy projekty graficzne z oczami różnych osób: młodej dziewczyny, dorosłego mężczyzny oraz osoby w średnim wieku, by w ten sposób określić różnorodność społeczeństwa. Projekt graficzny wykonał Wojciech Suchy, a pomysł kampanii jest wspólnym dziełem przedstawicieli firm zaangażowanych w platformę OOHlife.org. Kampania jest również pretekstem do zaprezentowania logo nowej strony internetowej oraz jej identyfikacji graficznej wiodącego koloru: wyrazistego niebieskiego, jak również fontu. Całość zaprojektowała Anna Światłowska.

Na nośnikach zobaczymy trzy różne hasła podkreślające pozytywne strony tego, co dzieje się OUT OF HOME, przestrzeni, w której po prostu przyjemnie spędza się czas, ale też realizuje swoje plany i pasje. Kampania została zaprojektowana przede wszystkim na nośniki zewnętrzne OOH i DOOH z odesłaniem na stronę internetową OOHlife.org oraz będzie komunikowana do branży reklamowej i marketingowej na Linkedin. Rozpoczyna się na nośnikach czterech firm: AMS, Jet Line, Business Consulting i Warexpo jednocześnie z załączonym zaproszeniem do włączenia skierowanym do innych firm OOH i udostępnieniem im layoutów kampanii. Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej OOH wraz z firmami OOH uruchomiła nową stronę internetową o adresie OOHlife.org. Jest to miejsce wymiany informacji i edukacji dla wszelkich działań w przestrzeni zewnętrznej.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama