Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

Wszystko lepiej OUT OF HOME

© IGRZ

W zeszłym tygodniu na ulicach polskich miast pojawiła nowa kampania Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej z hasłami: „Jeszcze wiele zdziałamy OUT OF HOME”, „Jaśniej świeci słońce OUT OF HOME” i „Miło cię zobaczyć OUT OF HOME”. Wszystko to za sprawą powracającej do życia przestrzeni publicznej i ludzi, którzy częściej pojawiają się w centrum miast wraz z łagodzeniem restrykcji i odmrażaniem gospodarki po pandemii.

Kampania wykorzystuje trzy projekty graficzne z oczami różnych osób: młodej dziewczyny, dorosłego mężczyzny oraz osoby w średnim wieku, by w ten sposób określić różnorodność społeczeństwa. Projekt graficzny wykonał Wojciech Suchy, a pomysł kampanii jest wspólnym dziełem przedstawicieli firm zaangażowanych w platformę OOHlife.org. Kampania jest również pretekstem do zaprezentowania logo nowej strony internetowej oraz jej identyfikacji graficznej wiodącego koloru: wyrazistego niebieskiego, jak również fontu. Całość zaprojektowała Anna Światłowska.

Na nośnikach zobaczymy trzy różne hasła podkreślające pozytywne strony tego, co dzieje się OUT OF HOME, przestrzeni, w której po prostu przyjemnie spędza się czas, ale też realizuje swoje plany i pasje. Kampania została zaprojektowana przede wszystkim na nośniki zewnętrzne OOH i DOOH z odesłaniem na stronę internetową OOHlife.org oraz będzie komunikowana do branży reklamowej i marketingowej na Linkedin. Rozpoczyna się na nośnikach czterech firm: AMS, Jet Line, Business Consulting i Warexpo jednocześnie z załączonym zaproszeniem do włączenia skierowanym do innych firm OOH i udostępnieniem im layoutów kampanii. Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej OOH wraz z firmami OOH uruchomiła nową stronę internetową o adresie OOHlife.org. Jest to miejsce wymiany informacji i edukacji dla wszelkich działań w przestrzeni zewnętrznej.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama