Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Bohaterowie codzienności

© No Fluff Jobs

W Gdyni przy al. Zwycięstwa 220 pojawił się nowy, oddychający mural, będący częścią kampanii „IT Heroes - bohaterowie codzienności” portalu No Fluff Jobs, której celem jest przełamanie stereotypów związanych z branżą IT i zwrócenie uwagi na rosnące usługi programistów na rynku. Malowidło ma 150 m² i powstało przy użyciu ekologicznej farby Airlite, która usuwa bakterie i substancje zanieczyszczające powietrze i ma równie pozytywny wpływ na środowisko, co posadzenie 150 drzew. Kolejne murale powstaną w Poznaniu i w Krakowie. „Działamy dwutorowo - wspieramy środowisko, ale chcemy także pokazać światu, jak ważną pracę wykonują programiści i programistki. W naszej akcji IT Heroes przedstawiamy ich sylwetki oraz projekty, w których biorą udział. Projekty, dzięki którym świat wirtualny staje się dla nas miejscem bezpiecznym i ułatwiającym codzienne funkcjonowanie” - podkreśla Tomasz Bujok, CEO w No Fluff Jobs.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama