Burda zmienia się w Słowne

© Wydawnictwo Słowne

Burda Książki, jeden z liderów na polskim rynku wydawniczym, zmienia się w Wydawnictwo Słowne. Od kwietnia tego roku wszystkie książkowe premiery będą opatrzone nową nazwą i nowym logo wydawnictwa, które pojawi się wraz z trzema nowymi imprintami. Rebranding jest częścią strategii rozwoju, mającego na celu umocnienie pozycji oraz poszerzenie widoczności marki na rynku. Wydawnictwo stawia sobie za cel rozwój sprzedaży książek autorów już współpracujących, nawiązanie współpracy z nowymi i poszerzenie portfolio liczące już dziś ponad 1200 książek wydawanych pod markami Burda Książki i National Geographic.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama