Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Burda zmienia się w Słowne

© Wydawnictwo Słowne

Burda Książki, jeden z liderów na polskim rynku wydawniczym, zmienia się w Wydawnictwo Słowne. Od kwietnia tego roku wszystkie książkowe premiery będą opatrzone nową nazwą i nowym logo wydawnictwa, które pojawi się wraz z trzema nowymi imprintami. Rebranding jest częścią strategii rozwoju, mającego na celu umocnienie pozycji oraz poszerzenie widoczności marki na rynku. Wydawnictwo stawia sobie za cel rozwój sprzedaży książek autorów już współpracujących, nawiązanie współpracy z nowymi i poszerzenie portfolio liczące już dziś ponad 1200 książek wydawanych pod markami Burda Książki i National Geographic.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama