Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Burda zmienia się w Słowne

© Wydawnictwo Słowne

Burda Książki, jeden z liderów na polskim rynku wydawniczym, zmienia się w Wydawnictwo Słowne. Od kwietnia tego roku wszystkie książkowe premiery będą opatrzone nową nazwą i nowym logo wydawnictwa, które pojawi się wraz z trzema nowymi imprintami. Rebranding jest częścią strategii rozwoju, mającego na celu umocnienie pozycji oraz poszerzenie widoczności marki na rynku. Wydawnictwo stawia sobie za cel rozwój sprzedaży książek autorów już współpracujących, nawiązanie współpracy z nowymi i poszerzenie portfolio liczące już dziś ponad 1200 książek wydawanych pod markami Burda Książki i National Geographic.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama