Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Mniej znaczy więcej. Kreatywna ekologia

© Veolia

Na początku listopada ruszyła kampania edukacyjna Grupy Veolia, firmy dostarczającej ciepło systemowe. Projekt ma na celu podniesienie świadomości ekologicznej Polek i Polaków.

Nowa kampania reklamowa pojawi się na ulicach Łodzi. W przedsięwzięciu wykorzystano nośniki w formie citylightroom oraz nośniki cyfrowe, w tym wyświetlacze. W ramach przedsięwzięcia pojawią się także plakaty i ulotki skierowane do mieszkańców wspólnot i spółdzielni. Działania reklamowe będą prowadzone także za pomocą mediów społecznościowych.
Za koncepcję kreatywną, key visual oraz ikonę akcji w tegorocznej edycji „Stopień mniej znaczy więcej”, odpowiada Afekt, poznańska agencja marketingu 360.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama