Kampania LG podnosi na duchu. Optimism your feed

© LG Electronics

Firma LG Electronics rozpoczęła globalną kampanię pod hasłem „Optimism your feed”. Ma ona pomóc użytkownikom wprowadzić więcej optymizmu do ich mediów społecznościowych, zachęcając do korzystania z pozytywnych, inspirujących treści. Badanie zlecone przez LG wykazało, że jedna czwarta respondentów (28 procent) twierdzi, że negatywne treści w jego mediach społecznościowych zwiększyły ich niepokój. Kampania „Optimism your feed” została stworzona we współpracy z globalnymi influencerami znanymi z optymistycznego przekazu, takimi jak Tina Choi, Victoria Browne, Josh Harmon i inni. Kampania zawiera ponad 20 pozytywnych filmików sięgających tematycznie od motywacji po poprawę humoru. Globalna lista odtwarzania i kampania LG dają użytkownikom możliwość zobaczenia większej liczby pozytywnych i podnoszących na duchu wpisów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama