Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Promocja CitizenM. Citizens of Sleep

Jeden z hoteli sieci CitizenM zamienił okna swoje budynku w artystyczną wystawę, przedstawiającą portrety śpiących ludzi. Kampania obejmująca łącznie 98 okien powstała dzięki współpracy agencji KesselsKramer z fotografką Amber Pinkerton. „Citizens of Sleep” opowiada siedem historii różnych ludzi z sąsiedztwa, którzy zostali sfotografowani podczas snu w najróżniejszych pozach. Jak zdradzili twórcy akcji, modele nie spali naprawdę, a jedynie udawali. Do stworzenia kampanii użyto folii winylowej, która blokuje 25 procent światła dostającego się do pokoi hotelowych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama