Fearless night

© HandsAway

Organizacja HandsAway, zajmująca się walką z przemocą, rozpoczęła nową kampanię społeczną pod hasłem „Fearless Night”, której celem jest oświetlenie ulic Paryża,tak, aby każdy czuł się bezpiecznie wracając nocą do domu. W ramach kampanii w godzinach od 21:00 do 7:00 rano billboardy dostępne w przestrzeni miejskiej zostają rozświetlone białym światłem, które sprawia, że ulice miasta nie są już tak mroczne i przerażające. Billboardy można znaleźć w ponad 300 miejscach w Paryżu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama