Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Fearless night

© HandsAway

Organizacja HandsAway, zajmująca się walką z przemocą, rozpoczęła nową kampanię społeczną pod hasłem „Fearless Night”, której celem jest oświetlenie ulic Paryża,tak, aby każdy czuł się bezpiecznie wracając nocą do domu. W ramach kampanii w godzinach od 21:00 do 7:00 rano billboardy dostępne w przestrzeni miejskiej zostają rozświetlone białym światłem, które sprawia, że ulice miasta nie są już tak mroczne i przerażające. Billboardy można znaleźć w ponad 300 miejscach w Paryżu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama